joi, 17 februarie 2011

Start cautari

La 12.05 m-am intalnit cu Anca in fata liceului si ne-am indreptat catre secretariat. O secretara foarte amabila ne-a spus sa lasam o cerere cu ce dorim si date de contact.
Am rugat-o pe Anca sa se ocupe de aceasta importanta compunere, in care s-a solicitat o copie dupa catalog si informatii suplimentare, tip adresa, data nasterii, CNP, etc.
Am primit si numar de inregistrare, deci o abordare profesionista.
Acum sa vedem in cat timp vom primi un raspuns.

Pumnii stransi va rog!

3 comentarii:

  1. Eddy a uitat sa mentioneze ca pe moment nici nu ne-a trecut prin cap sa cerem si datele de contact ale fostilor profesori... Am remediat ulterior omisiunea... Pentru cei care sunt prin SUA, am inteles ca simpatica Dna Popescu (de fizica...) ar fi tot pe acolo...

    RăspundețiȘtergere
  2. Ca fapt divers.
    La inceputul anilor '90 in timpul ASE-ului am inchiriat un apartament in Piata Amzei. Cine credeti ca era propietara?
    Daca va mai aduceti aminte in clasa a IX-a poate si a X-a am avut o profesoara de desen... tehnic. Nu-i mai tin minte numele. Se pensionase si era foarte mirata ca mi-am amintit de ea. Din cauza ei, as putea spune ca l-am vazut ultima data si pe Beno. Ne-am intalnit in piata.
    Iar vecina de deasupra era Loredana Groza.

    RăspundețiȘtergere
  3. Confirm ca d-na Daniela Popescu e in America. M-am intalnit cu ea acum cca 3 ani la Opera in Bucuresti. Era venita intr-o scurta "vacanta" in tara.

    RăspundețiȘtergere