joi, 24 februarie 2011

O zi de cautari cu rezultate din plin

Anca mi-a trimis dimineata centralizatorul facut de Grig la inceputul clasei a XI-a. Asa ca azi am avut o zi plina. Mi-a facut o deosebita placere sa vorbesc cu Gabi Panaitescu, Ema Stefan, Anca Ulmeanu, Gabi Cirnu (asiguratorul), Constantin Ghita, Cristi Barbu si Adi Maniu.
Ca toti au fost mirati ca am dat de ei ... e alta poveste. :)
Cu Ilona n-am reusit sa vorbesc ... dar am dat de ea si am primit confirmarea ca am nimerit bine.
De la cativa am e-mail-urile si le-am si facut invitatiile aici.
Am ceva sperante sa dau de Corina Leontina Pele, Daniel Margarit, Constantin Ghenciu,Cristian Popescu.
Nu am reusit sa gasesc ceva informatii plauzibile pentru Angelica Marin, Olga Maria Matei, Mirela Stoica, Silvia Tiber, Adrian Petrescu, Marian Stanciu, Laurentiu Bucurica, Liviu Bulat, Daniel Ene, Razvan Calin Ghiciu, Alexandru Petre Jinga si Tony ... blondul cu mustata.

Pe scurt situatia suna astfel:
26 (inclusiv Grig) putem fi direct sau indirect contactati.
4 am speranta ca dau de ei
12 sunt in pana de idei. Eu nu ei! Dar o sa-ncerc sa apelez la cunostinte din alte banci, firme de telefonie mobila si oriunde au o baza mare de clienti.

Pentru a-i gasi pe cei 16 ... scormoniti bine prin amintiri. Orice informatie este binevenita.

Eddy

7 comentarii:

  1. Parerea mea...

    Dupa cum se misca Eddy, gratios si cu rezultate notabile, cred ca este agent sub acoperire...:-))
    Oricum, jos palaria pentru efortul depus si mai ales pentru rezultatele obtinute pana acum in vederea contactarii/convocarii fostilor colegi.

    Anca

    P.S. Am inteles ca Nicoleta ar avea ceva posibilitati sa le contacteze pe Silvia si pe Angelica. Deci inca doua sperante!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Calcule...

    Adunand cifrele din postarea anterioara am ajuns la 42... pe lista de la liceu erau 38...
    Domnule Poirot, va rog, deslusiti acest mister!

    RăspundețiȘtergere
  3. Apar in poza si nu sunt in lista primita de la liceu urmatorii:
    1. Mirela Stoica
    2. Laurentiu Bucurica
    3. Tony ... blondul cu mustata
    Deci 38 + 3 = 41.
    Daca-l adaugam si pe Grig => 42 Q.E.D.
    :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Mda, nu m-am laudat niciodata ca matematica e punctul meu forte... Constat ca mai nou nici logica nu e! ;-)

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu i-am zis....

    Maine la ziar o sa apara ca au mai fost arestati 50 de vamesi si unul care lucra la BCR si fura baza de date... :)))
    Vamesii au luat 3 ani cu suspendare, iar Edi a luat 25 ani munca silnica...

    ;0))

    RăspundețiȘtergere
  6. Si eu sunt de aceeasi parere... Oare la canal se mai lucreaza?! Ar fi o treaba sa facem convocarea acolo ca sa nu-l lasam singur tocmai pe Eddy... :-))

    RăspundețiȘtergere
  7. Munca silnica? Canal? 25 de ani? Nasol. Noroc ca mai am 19 degete intregi ... aproape 5 ani am cum sa ma fofilez.
    Si va astept din 5 in 5 ani cu sampanii si friptane.

    RăspundețiȘtergere